I min lilla värld så är vårt matrum ett litet projekt. Hahaha, sametstapeter i flera lager med spackel emellan. När man sedan tar bort alla lager så ramlar putsen ner.
Nu är det i alla fall "bara" att spackla och tapetsera kvar. Typ minst 2 omgångar spackling. Måla tsk och väggar, sedan tapetsera och därefter renovering sv golvet. Puhhhh...