Nu ska vi ta det lugnt en stund och bara pyssla med inredning och bilar.
Ha, ska vi ha vadslagning om hur lång tid det hinner gå innan vi börjar riva något igen?
Välkommen in till min lilla dagbok. Allt för att komma ihåg när jag gjorde just det...
Idag är det byte av planhalva, lite tufft att flytta in alla grejer i sovrummet innan det blivit färdig spacklat och tapetserat men nu måste vi börja riva andra sidan.
Gipset och spackling skulle bara bli färdigt idag. Det kom en massa ärenden i vägen och nu är det midnatt. Fast nu är vi klara. Imorgon blir det måla och tapetsera och om det vill sig väl blir det golv oxå.