

Gårdagens löksoppa gjorde nytta och det var uppstigning före tuppen. Halv 9 var jag tvungen att ha hjälmen på för att hjälpligt skydda mig mot regnet när jag gick till garaget för att förbereda avfärd.
Det blev några bergsvägar som nog var fina men väldigt svårt att uppskatta med swimmingpool i skorna, genomsur mellan knäna och naveln (trotts regnoverall) och dyngblöta handskar.
Vid lunch efter 5 timmars hällregn så kom äntligen solen vi fick avverka de sista 5 timmarna på några fantastiska småvägar och det mesta på motorväg och köer utanför Strassburg.
Total körde vi ca 375km
Idag kom oxå första olyckan, dock var det hemma i Sverige. Linus körde omkull med Intrudern.





Det som fastnar i minnet är att vi varit i Nürnberg ring området och någonting med Eifel… Och jag tror att de som har hotellet är holländare.


Snällt stänger jag nu av allt som går och vägrar att ens stänga av bågen när vi tankar. Och efter lunch (och resten av dagen)kan jag trycka som vanligt på knappen. Det blir morgondagens överraskning om det verkligen är ok igen.



Väl ombord är det ny kaos. Typ inta spännband, inga fästpunkter och personal som tycker att det är inte vårt problem. Oiihhh tågtutan inne i huvudet tjuter vääääldigt högt nu.

