onsdag 22 mars 2017
måndag 30 januari 2017
Framsteg på plan 2
Det har verkligen känts som att vi inte kommer vidare i vårt projekt på ovanvåningen. Och då helt plötsligt....
...vips är toaletten färdig (bortsett från att någon måste få alla sina prylar på rätt plats)
Lilla garderoben/serverrummet saknar bara lister.
Och nya arbetsrummet fick idag tapeter.
Lite målarfärg på elementrören, lister och sista pysslet runt fönstrens sedan är det klart för inflyttning här oxå.
tisdag 27 december 2016
Test av ny blogger app
Hmm, kan man enkelt få med bilder med denna app?
Titta mitt fina julklapps ljus som jag fick av Amanda😄
måndag 26 december 2016
Blää, ny telefon och nya appar
Nu är livet besvärligt. Jag har blivit tvungen att skaffa en ny telefon som inte är android och till den är det dessutom nytt telefonnummer. Det positiva är i alla fall att med telefonen kommer det ett nytt jobb, den 9 Januari är det dax.
Just nu försöker jag få alla funktioner som min gamla android har men bloggen har ingen officiell app så nu testar jag denna istället.
Fast vet jag inte hur man lägger till bilder.
söndag 18 december 2016
Nästan i mål
Idag är det byte av planhalva, lite tufft att flytta in alla grejer i sovrummet innan det blivit färdig spacklat och tapetserat men nu måste vi börja riva andra sidan.
lördag 10 december 2016
Idag blev det tokigt
Gipset och spackling skulle bara bli färdigt idag. Det kom en massa ärenden i vägen och nu är det midnatt. Fast nu är vi klara. Imorgon blir det måla och tapetsera och om det vill sig väl blir det golv oxå.
söndag 4 december 2016
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
